BudLight

In CategoryUncategorized
Byadmin

budlightBudLight ir viena no pasaulē slavenākajām un atpazīstamākajām alus šķirnēm jo tā ar savu maigo garšu un nepārāk lielo alkohola koncentrāciju ir iekarojusi savu vietu daudzu alus mīļotāju sirdis.

Šo alu  ražo kompānija ar nosaukumu Anheuser – Busch, kas ir neatkarīga firmas Anheuser – Busch InBev filiāle. Firmas galvenā mītne pašreiz atrodas ASV pilsētā ar nosaukumu Sent Luisa. Anheuser – Busch pieder 12 alus darītavas Amerikas Savienotajās Valstīs un 20 alus darītavas citās pasaules valstīs, un tā ir arī lielākā alus ražošanas kompānijā ASV, jo tā gatavo gandrīz pusi no visām pieejamām alus šķirnēm ASV tirgū. Papildus šim populārajam BudLight brendam, šai kompānijai pieder arī Budweiser, Busch, Michelob un Natural Light alus šķirnes un to firmas zīmes.

BudLight tirgū pirmo reizi parādījās 1982. gadā, tad tad tam tika dots nosaukums Budweiser Light. Tas tika mārketēts kā vieglais alus, kuram ir mazs alkohola saturs un maz kalorijas. Vēlāk šo alu vienkārši pārsauca īsākā nosaukumā, kuru visi nu jau pazīst un mīl – BudLight.

Šī alus šķirne tiek gatavota no miežu iesala un graudaugu apvienojuma. Katra BudLight 12 unču jeb 355 mililitru pudele satur 4,2 promiles alkohola, tikai 110 kalorijas, kurās ir 0 gramu tauku un tikai 6,6 grami ogļhidrātu. Vēl jo vairāk katrā BudLight ir 0,9 g proteīna. Taču tā kā alus darīšana ir dabīgs process, un tajā tiek izmantotas tikai dabīgas sastāvdaļas, tad šie skaitļi var nedaudz atšķirties katrā brūvējumā.

Aiz BudLight brenda ir arī daudz un dažādi interesanti marketinga paņēmieni, kā tiek reklamēts šis alus. BudLight mājaslapā ir iespējams piedalīties dažādos konkursos, kā arī šajā mājas lapā tiek attēloti visi tvīti un bildes, kuri ir saistīti ar šo brendu, tā efektīvi veicinot BudLight marketinga sociālo aspektu un iesaistot šī alus cienītājus sarunā.

Bet jaunākā BudLight kampaņa satur frāzi: “BudLight: paliec spēlē. Dzer atbildīgi.” Kas, manuprāt, ir lielisks kampaņas sauklis un vispār teiciens, uz kuru balstīt sava alkoholiskā dzēriena kampaņu, jo papildus sava dzēriena reklamēšanai firma reklamē arī savas vērtības un uzskatus, kas daudziem cilvēkiem var šķist ļoti pievilcīgi. Kā arī papildus šai kampaņai BudLight savā mājas lapā reklamē atbildīgu dzeršanu un dažādu informāciju par to, tā tikai uzsverot to, ka viņi nav vienkārša alus ražošanas kompānija.

Leave a Reply