Gudrā krūze – Budwiser buddy cup

In CategoryUncategorized
Byadmin

drauga krūzeMūsdienās visas lietas cenšas sasaistīt ar internetu, caur “internet of things” konceptu, un pat alus dzeršana nav izņēmums un 2013 gadā BudWiser kompānija nāca klajā ar pavisam jaunu un interesantu izgudrojumu, sauktdamu par buddy cup, jeb drauga krūzi, kas būtībā ir parasta vienreizlietojamā glāze, kas aprīkota ar dator-čipu (mikroshēmu), kas atļauj 2 krūzēm kas atrodas tuvumā sapāroties un izveidot draudzību iekš Facebook sociālā tīkla. Viss process, kā šī draugu iegūšana notiek ir pavisam vienkāršs, un ejot uz pasākumu, kur tiek dalītas šādas krūzes jums ar savu viedtālruni ir jānolasa QR kods, kas novietots krūzītes apakšā, un krūze automātiski savienojas ar tavu Facebook lapu, un nu, kad tu saskandināsi ar kādu nepazīstamu cilvēku, kuram rokā arī būs šāda “drauga krūzīte” jūs uzreiz kļūsit par draugiem iekš Facebook.com.

Lai gan, protams, ideja ir interesanta, tomēr vai tiešām jūs vēlētos dot BudWiser uzņēmumam atļauju postot jūsu Facebook sākuma lapā, kā arī attēlot reklāmas un citādi iegūt arī informāciju par jums un jūsu draugiem? Un , kas ir vēl trakāk ir tas, ka ja tiešām vakara laikā jūs sapazīstaties ar pilnīgi nepazīstamiem cilvēkiem, jūs būtībā nododat viņiem savu personīgo profilu pilnīgai apskatei, un ja tiek lietots alkohols šī varētu nebūt pati labākā iespēja, jo nereti kad tiek iedzerts nedaudz par daudz, lēmumu pieņemšanas process tiek novājināts un visticamāk jūs iepazīsities un “sadraudzēsities” ar cilvēkiem, ko nākamajā rītā nāksies dzēst no sava Facebook profila.

Kopumā ideja ir laba, tomēr tā visnotaļ noteikti neizplatīsies tālāk, tikai par reklāmas un mārketinga triku, bet skatoties uz šo, kādēļ gan mūsu pašu draugiem.lv nevarētu izveidot ko līdzīgu kādā citā sfērā, kur arī tiktu sapārota kāda fiziska ierīce ar savu draugiem.lv profilu? Šādām darbībām nevajadzētu par nekādus lielos resursus, un neliels hostings (serveris), kā arī mazliet programmētāja laika varētu izveidot interesantas un aizraujošas idejas, kas sociālajam tīklam atļautu turēties pretī Facebook nepārprotamajam pārsvaram pēdējos gados nozogot un pārņemot lielāko daļu latviešu sociālā tīkla lietotājus.

Leave a Reply